掩面产雷

我吃可逆 无节操人;一体机粉 产出凹文

在AO3更新的感觉还挺好的

有读者很认真的给我回复了呢:

Its a little rough but the story definitely isn't bad. I would've however been a little more distinct in differentiating between the two worlds because i got a little confused at first.

As for who is betaing or looking this over needs to look it over a couple more times. Sentences are unclear and mashed together and can be incoherent as to what you wanted to actually say.

 

这人第一段的意思是,我两个世界线一开始混在一起让人分不清吧?最开始确实是这样吧,唉,我以为我每章前面都标个ABO杭州,ABO北京,北京,再加上我的标题里一直都有《交换世界ABO》,大家就差不多都能理解和知道了,看来并不是这样啊...

 

她说我的第二段话,我不太知道是啥意思,遣词造句逻辑不分明词不达意?真想知道她具体说的是什么啊,或者,是整体都给人这个感觉?

 

总之,哪怕就是写个公路驾驶文,我也是欢迎这种探讨和批评建议的。

希望大家如果有什么建设性意见,都可以直接地告诉我,谢谢!

评论(9)

热度(10)